מערך אימון כדורגל

מערך אימון כדורגל

בעבר, כדורגלנים נהגו להתאמן במשך שבוע שלם בכל פעם, להתעורר מוקדם וללכת לישון מוקדם. חלק מהשחקנים עבדו עד 14 שעות ביום. בשנים האחרונות המגמה השתנתה וכעת ניתן לאמן שחקנים רק יומיים בשבוע – שבת וראשון. זה הופך את האימון ליעיל יותר ומפחית את רמות המתח.

אז איך מערכת ההדרכה הזו עובדת? המאמן מתחיל מלמד את השחקן כיצד להכניס כדור למשקוף מכל זווית מבלי לגעת בו תחילה, כל זאת כשהוא לובש ציוד מגן.

אחר כך הוא מלמד אותם כיצד לירות מעמדות שונות כגון רגל ימין או רגל שמאל מבלי להשתמש בידיים או ברגליים. לבסוף הוא מראה להם כיצד הם צריכים להחזיק את הכדור בדרכים מסוימות כאשר הם מקבלים אותו מעוזר.

 

טכנולוגיית הבינה המלאכותית שינתה באופן משמעותי את אופן משחק הכדורגל

החל משנת 2017, מועדוני כדורגל רבים משתמשים באינטליגנציה מלאכותית כדי לאמן את שחקניהם. המטרה היא לדמות מצבים חיים אמיתיים עם כדורגל ברמה גבוהה ושחקנים שלא היו אפשריים קודם לכן. לדוגמה, חוקרים יצרו סביבת אימון תלת מימדית וירטואלית המדמה את הפיזיות של משחק כדורגל מקצועי מבלי ששחקנים יגעו בכדור.

המערכת החדשה פותחה על ידי מנצ'סטר סיטי FC בשיתוף פעולה עם חברת מדעי הספורט פומה ו- TrainerView, חברה המתמחה בתוכנת בינה מלאכותית למוצרי ספורט וכושר כגון גששים ונעלי ריצה. הסימולציה כוללת ארבעה מרכיבים: 1) ייצוג תלת מימד של אצטדיון מלא בצופים; 2) ייצוג תלת מימד של ספורטאי בפעולה; 3) שחקן שיכול

 

מערכת אימון AI תאמן כדורגלנים לשחקנים טובים יותר

כדורגלנים נדרשים לעבור את השלב הראשון של המשחק המכונה אימון. שלב זה אינו חשוב במיוחד בהתאמה, אך הוא חשוב מאוד למערכת אימונים. כדורגלן יצטרך להיות מסוגל להעביר את הכדור ממקום אחד למשנהו מבלי לאבד שליטה עליו ומבלי שיתמודד או יבעט בו על ידי חבר לקבוצה או שחקן יריב. ניתן להשיג זאת רק באמצעות ידע מצוין בכללי הכדורגל והכנה טובה לכל סיטואציה שעלולה לצוץ במהלך משחק. המטרה העיקרית של הפרויקט היא לעשות זאת בדיוק על ידי יצירת מאמן כדורגל AI שיעזור לשחקנים ללמוד כיצד להתמודד עם מצבים בצורה נכונה ותגובתית במהלך משחקים. אם הפרויקט הזה לא יצליח, אף מאמן ספורט AI אחר לא יצליח

 

תוכנת אימון הכדורגל מתפתחת. תפיסת השחקן משתנה, המשחק השתנה ועכשיו הדיווח בתקשורת משתנה גם הוא.

מספר מערכות האימון בכדורגל גדל כל הזמן. מערכות אלו מסוגלות לייצר תוכן המבוסס על ניתוח כדורגל, ניתוח ביצועי שחקנים ומקורות נתונים אחרים כדי לוודא שהם יכולים להצליח בקריירה העתידית שלהם.

 

לרוב קבוצות הכדורגל אין מערכת אימונים שתעזור לה לשפר את הביצועים שלהן

זאת בשל חוסר זמן ומחסור כספי לא מספיק להשקעה בהכשרה. בעזרת מערכת אימונים בכדורגל, קבוצה יכולה לאמן את השחקנים ביעילות וביעילות, מה שהופך אותם לקבוצה טובה יותר עם השקעה קטנה של זמן. הקבוצה יכולה גם לנתח את פרטי הביצועים על המגרש ולוודא שהם לא חוזרים על הטעויות במהלך המשחק הבא. זה מוביל לעלייה בביצועים כמו גם לשביעות רצון בקרב שחקנים ואוהדים כאחד.

 

יעילות השימוש במערכת אימון כדורגל תהיה תלויה בכדורגלנים המאומנים היטב. השחקן יצטרך להתאמן לפני שהוא ישחק במשחק. בתרחיש הנוכחי, מערכת האימון בכדורגל אינה מספיקה, יש להשלים אותה עם שיטות אימון נוספות כגון משחקי וידאו והתעמלות גופנית.

 

ראיתם פעם מועדון אימונים בכדורגל עם אצטדיון ריק?

כנראה שלא, אבל הם שם. מועדוני הכדורגל צריכים ליצור משחקים ופעילויות כדי שהשחקנים יהיו מעורבים בספורט. באמצעות עוזרי כתיבה מלאכותית, מועדונים יכולים לספק רעיונות לתוכן בזמן אמת באמצעות תבניות שנבנו מראש למשחקים ספציפיים. אותן תבניות ניתנות לשימוש חוזר עבור סוגים שונים של משחקים או ענפי ספורט אחרים. רעיונות לתוכן יכולים להיווצר באופן אוטומטי על ידי ניתוח התנהגות השחקן במהלך משחק או פעילות אחרת, למשל באיזו תדירות הוא נוגע בכדור או כמה זמן הוא מבלה על המגרש. המועדונים יצטרכו לשלם תמלוגים על מנת להשתמש בתבניות אלה שיוצרות בהיקף גדול על ידי כותבי AI – בדיוק כמו שעושים הוצאות ספרים כיום עם ספריות המאמרים וההמלצות לספרים שלהם.

 

חלק זה יציג כיצד מערכת אימוני הכדורגל עובדת עם דוגמה

מערכת האימונים של המועדונים מתקרבת לסיומה. במאמר זה נבחן את השלבים האחרונים של תהליך אימוני הכדורגל וכיצד הוא מיושם בדרך אחרת באמצעות כלי כתיבה מלאכותית.

ראינו במאמר הקודם שמשתמשים בכלי כתיבה של AI ליצירת רעיונות תוכן לקטגוריות ספציפיות של עבודות. במאמר זה נבחן סוג אחר של מקור שניתן להכשיר בעזרת כלי כתיבה AI – נתוני ספורט מתחרויות פיפ"א/אופ"א.

בשנים האחרונות חלו שיפורים רבים באלגוריתמים בכדורגל ובמערכות נתונים המשמשות כל תחרות למימוש תכונות חדשות כגון מעקב אחר תנועות שחקנים, מיצוי מודלים תלת מימד ומידע נוסף על שחקנים כגון גובה, משקל וכו '. התוצאות של כל ניתן למצוא את פרויקטי המחקר האלה באתר https: // www1

 

מערכת האימונים לכדורגל AI בונה את המשחק על AI

הוא נועד לשמש את המאמן והשחקן לפיתוח, אימון ושמירה על כישוריהם. הוא משתמש ברשתות עצביות (למידה עמוקה) כדי לחלץ מידע אודות כישוריו של השחקן וליצור לו תכנית משחק המבוססת על כך.

מערכת הכתיבה של AI הוכשרה לכתוב תוכן הקשור לכדורגל. הוא מורכב מסרטי אימון כדורגל, תרגילים וחומרי אימון אחרים.

"אם אתה יזם, אתה יכול לפתוח מכון אימון משלך לכדורגל או חלק ממנו כדי להכשיר כדורגלנים. אתה יכול להרוויח כסף על ידי מכירת השחקנים המאומנים שלך, אבל הרבה יותר נוח להשתמש במערכת כתיבה מלאכותית."

 

כדורגל הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בעולם והתחרות שלו מאוד אינטנסיבית

כל שחקן כדורגל יראה את עצמו כ"שחקן כדורגל "ומתאמן להיות טוב יותר. כל אחד רוצה לעשות מה שהוא טוב בו. כשאתה צופה במשחק, אתה יכול לראות ששחקנים משנים את עמדתם או מכסים יותר מכוון אחד בלבד, אבל מה שאתה לא יודע הוא שלשחקני כדורגל יש שיטות אימון שונות לכל עמדה.

הם פועלים לפי שגרות שונות עם מטרות ספציפיות בראש. מערכת אימוני הכדורגל נותנת לשחקנים את ההזדמנות להתמקד במה שהם טובים בו מבלי לאבד את מה שהם גרועים בו. היא מאפשרת להם לשפר את כישוריהם תוך התמקדות בדבר אחד בלבד – משחק כדורגל.

 

מערכת אימוני כדורגל או בית ספר לכדורגל היא גישה שיטתית לשיפור כישורי הכדורגל

מערכת האימונים צריכה להתאים לכל הרמות של שחקני הכדורגל, אך הדבר החשוב ביותר הוא שהיא תוכל ללמד פחות מעשרה מקצועות, כך שרק הטובים ביותר יהפכו לרלוונטיים לרמת ההשכלה הגבוהה.

 

AI הוא חלק מהעתיד

AI משמש לאימון או חינוך של כדורגלנים ומאמנים. הוא שימש בתוכניות אימון מאז 2008 וכיום הוא בשימוש על ידי מספר מועדוני כדורגל ונבחרות לאומיות, כגון רוסיה, ארגנטינה וגרמניה.

הוא הושווה לטכנולוגיה הקודמת – "שחקנים וירטואליים". כעת הוא מתוחכם יותר מכיוון שהוא מספק יצירת תוכן מבוסס -הקשר ללא שימוש בהתערבות אנושית. דוגמה טובה לטכנולוגיה זו ניתן לראות במערכת אימוני הכדורגל AI של FIFA לעונת 2016/17 הדומה מאוד לזו שיצרה Aon Sports למשתמשים שלהם. סוג זה של טכנולוגיה יושם בתחומים רבים – מעסקים ועד ספורט – עוזר לאנשים להישאר פרודוקטיביים גם כאשר הם עובדים שעות ארוכות או נוסעים רחוק מהבית.

 

מכיוון שכדורגל הוא אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר בעולם ויש מיליוני אוהדי כדורגל ברחבי העולם, הביקוש לתוכנות אימון כדורגל נמצא בעלייה.

גביע העולם בכדורגל הסתיים זה עתה וההערכה היא כי לפחות חמישה עשר מיליון איש ישחקו כדורגל במהלך הטורניר. זהו קהל עצום שאפשר להגיע אליו בקלות באמצעות מערכות אימון שפותחו על ידי חברות כמו Topsy, Goalkeeper.com ו- Xtreme Soccer Training Systems. אתרים אלה מספקים למשתמשים הדרכות וידאו כיצד לאמן את עצמם להשתפר בזה. גם אם אתה כבר משחק כדורגל אתה יכול להשתמש במערכות אלה כדי לאמן את הכישורים שלך ולשפר את המשחק שלך. נראה שהמגמה כאן היא שיותר ויותר חברות רוצות שהעובדים או הלקוחות שלהם ישחקו כדורגל באופן קבוע ויצטרפו למועדונים כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וכו'.

 

כולנו אוהבים משחק כדורגל טוב

כמה שיותר יותר טוב, אבל מה שיותר כיף היא מערכת אימונים שיכולה לדמות התאמה מסוג זה. מה עוד אפשר לבקש?

אל לנו לחשוב על כותבי AI אלה כתחליף למאמני כדורגל אנושיים. הם רק מספקים סיוע למאמנים על ידי היפטרות מחסימת סופרים וייצור רעיונות לתוכן בהיקפים גדולים.

דילוג לתוכן